Polityka zwrotów:
- Kupujący ma prawo dokonać zwrotu Towaru zakupionego w sklepie internetowym Szalony.pl w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
- Kupujący nie musi podawać przyczyny zwrotu.
- Zwrot rozliczony zostanie w sposób taki sam jaki kupujący użył podczas zakupu towaru.
- Zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności nie może być uszkodzony mechanicznie.
- Towar musi być wolny od wad fizycznych. Towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
- Koszty związane z wysyłką towaru podczas jego zwrotu ponosi kupujący.
- Wszelkie zwroty należy kierować do nas drogą listowną lub można zwrócić towar osobiście w sklepie stacjonarnym.
- Adres do zwrotów:
Sklep Szalony.pl, ul. Skwer Kościuszki 17/19c, 81-370 Gdynia.
Polityka reklamacji:
- Wszelkie reklamacje należy kierować do nas drogą elektroniczną: biuro@szalony.pl lub listowną na adres:
Sklep Szalony.pl, ul. Skwer Kościuszki 17/19c, 81-370 Gdynia. - Zgłoszenie reklamacja powinna zawierać:
1) PARAGON
2) dane osoby składającej reklamację, w tym jej adres lub adres poczty elektronicznej,
3) powód składanej reklamacji
4) numer konta wraz z pełnymi danymi, które umożliwią Sprzedającemu zwrot kosztów zakupu towaru. - W razie dodatkowych pytań sklep Szalony.pl zwróci się do osoby składającej reklamacje w celu jej uzupełnienia.
- Sprzedający zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji i poinformować składającego reklamację: listem poleconym, drogą telefoniczną lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres elektroniczny wskazany w reklamacji o uznaniu reklamacji lub o przyczynach jej nieuwzględnienia.
- Balony napełnione helem nie podlegają reklamacji.