Darmowa dostawa powyżej 200 zł

Szybkie linki

Masz pytania?

Zadzwoń do nas: 572-822-948

Polityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów:

  1. Kupujący ma prawo dokonać zwrotu Towaru zakupionego w sklepie internetowym Szalony.pl w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
  2. Kupujący nie musi podawać przyczyny zwrotu.
  3. Zwrot rozliczony zostanie w sposób taki sam jaki kupujący użył podczas zakupu towaru.
  4. Zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności nie może być uszkodzony mechanicznie.
  5. Towar musi być wolny od wad fizycznych. Towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
  6. Koszty związane z wysyłką towaru podczas jego zwrotu ponosi kupujący.
  7. Wszelkie zwroty należy kierować do nas drogą listowną lub można zwrócić towar osobiście w sklepie stacjonarnym.
  8. Adres do zwrotów:
    Sklep Szalony.pl, ul. Skwer Kościuszki 17/19c, 81-370 Gdynia.

Polityka reklamacji:

  1. Wszelkie reklamacje należy kierować do nas drogą elektroniczną: biuro@szalony.pl lub listowną na adres:
    Sklep Szalony.pl, ul. Skwer Kościuszki 17/19c, 81-370 Gdynia.
  2. Zgłoszenie reklamacja powinna zawierać:
    1) PARAGON
    2) dane osoby składającej reklamację, w tym jej adres lub adres poczty elektronicznej,
    3) powód składanej reklamacji
    4) numer konta wraz z pełnymi danymi, które umożliwią Sprzedającemu zwrot kosztów zakupu towaru.
  3. W razie dodatkowych pytań sklep Szalony.pl zwróci się do osoby składającej reklamacje w celu jej uzupełnienia.
  4. Sprzedający zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji i poinformować składającego reklamację: listem poleconym, drogą telefoniczną lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres elektroniczny wskazany w reklamacji o uznaniu reklamacji lub o przyczynach jej nieuwzględnienia.
  5. Balony napełnione helem nie podlegają reklamacji.