Kupujący ma prawo dokonać zwrotu Towaru zakupionego w sklepie internetowym Szalony.pl w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
Kupujący nie musi podawać przyczyny zwrotu.
Zwrot rozliczony zostanie w sposób taki sam jaki kupujący użył podczas zakupu towaru.
Zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności nie może być uszkodzony mechanicznie.
Towar musi być wolny od wad fizycznych. Towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Koszty związane z wysyłką towaru podczas jego zwrotu ponosi kupujący.
Wszelkie zwroty należy kierować do nas drogą listowną lub można zwrócić towar osobiście w sklepie stacjonarnym.
Adres do zwrotów:
Sklep Szalony.pl, ul. Skwer Kościuszki 17/19c, 81-370 Gdynia.
Polityka reklamacji:
Wszelkie reklamacje należy kierować do nas drogą elektroniczną: biuro@szalony.pl lub listowną na adres:
Sklep Szalony.pl, ul. Skwer Kościuszki 17/19c, 81-370 Gdynia.
Zgłoszenie reklamacja powinna zawierać: 1) PARAGON
2) dane osoby składającej reklamację, w tym jej adres lub adres poczty elektronicznej,
3) powód składanej reklamacji
4) numer konta wraz z pełnymi danymi, które umożliwią Sprzedającemu zwrot kosztów zakupu towaru.
W razie dodatkowych pytań sklep Szalony.pl zwróci się do osoby składającej reklamacje w celu jej uzupełnienia.
Sprzedający zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji i poinformować składającego reklamację: listem poleconym, drogą telefoniczną lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres elektroniczny wskazany w reklamacji o uznaniu reklamacji lub o przyczynach jej nieuwzględnienia.